Vodja oddelka IT podpore uporabnikom
Se želite pridružiti eni izmed najbolj tehnološko naprednih finančnih instituciji v Sloveniji, ki pospešeno vlaga v razvoj digitalnih kanalov, sledi trendom, se zaveda pomena sodobnih tehnologij in nove digitalne rešitve implementira v ponudbo svojih storitev? Iščete vodstveno priložnost na področju zagotavljanja tehnične pomoči ter s svojim znanjem omogočati nemoteno delovanje IT infrastrukture in storitev ter posledično zagotavljati nemoteno delovanje organizacije? Vas veseli delo v povezanem delovnem okolju, kjer vladajo dobri odnosi, vlagajo v zaposlene ter omogočajo napredovanje in strokovno rast? Za vas imamo pravi izziv.
Za našega naročnika, eno izmed vodilnih finančnih institucij v Sloveniji, ki nenehno stremi k inovacijam in napredku ter veliko vlaga v področje informacijskih tehnologij, iščemo Vodjo oddelka IT podpore uporabnikom, ki bo vodil ekipo tehničnih strokovnjakov, ki zagotavlja nemoteno delovanje informacijskih sistemov.
Glavne naloge:
- zagotavljanje tehnične podpore internim poslovnim uporabnikom, skrb za nemoteno delovanje IKT sistemov
- vodenje in koordinacija ekipe strokovnjakov za tehnično podporo
- upravljanje in reševanje IT zahtevkov
- administracija in upravljanje konfiguracijskih sredstev (nadzor prejema, identifikacija, shranjevanje, vzdrževanje ažurnih informacij, … )
- komunikacija glede postopkov in rešitev s končnimi uporabniki
- upravljanje in vzdrževanje dokumentacije znotraj področja dela, vzpostavitev zbirke znanja
- testiranje, implementacija in nadzor nad uporabo Microsoftovih operacijskih sistemov in drugih programskih rešitev
- izobraževanje in svetovanje uporabnikom pri uporabi IKT opreme
Pričakujemo:
- najmanj VI. stopnja izobrazbe (računalniške ali druge ustrezne smeri)
- vsaj tri leta izkušenj na področju informacijskih tehnologij
- izkušnje z zagotavljanjem podpore internim uporabnikom
- poznavanje raznolike strojne in programske opreme ter povezanih tehnologij
- izkušnje z organizacijo in spremljanjem delovnih procesov
- izkušnje s pripravo navodil za delo
- dobro razvite komunikacijske veščine
- odgovornost, odločnost, doslednost in zanesljivost
- znanje angleškega jezika
Nudimo:
- zaposlitev v uspešni in inovativni finančni instituciji, usmerjeni k nenehnemu napredku
- redno udeležbo na izobraževanjih in možnosti kariernega napredka
- strokovna avtonomija ter možnost implementacije lastnih idej
- uporabo najnaprednejših tehnologij in delo na zanimivih, inovativnih projektih
- poudarek na ravnovesju med delom in prostim časom, fleksibilno delo z možnostjo občasnega dela od doma
- strokovno rast in možnost napredovanja
- konkurenčen finančni paket ter osebno in ekipno nagrajevanje uspešnosti pri delu
- letna druženja in srečanja, spodbujanje zdravega načina življenja z vključevanjem v dodatna zdravstvena zavarovanja, vključitev v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje
Če ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.
Za dodatne informacije lahko pokličete na 030 304 033 ali pišete na klemen.primozic@adittec.si.
Podrobnosti
Pričakovane izkušnje: | Vsaj tri leta izkušenj na področju informacijskih tehnologij in izkušnje z zagotavljanjem podpore internim uporabnikom. |
Zahtevana izobrazba: | VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja |
Sprejemanje prijav do: | 31.12.2024 |
Oblika zaposlitve: | Redno, nedoločen čas |
Področje dela: | Informatika, programiranje, Menedžment, svetovanje, Znanost, tehnologija, raziskave in razvoj |
Datum objave: | 22.10.2024 |