Specialist za skladnost in upravljanje tveganj
Si želite postati pomemben člen v vodilnem podjetju za strateške finančne odločitve v regiji, ki z ekipo izkušenih strokovnjakov oblikuje inovativne naložbene strategije s katerimi pomaga partnerjem doseči zastavljene finančne cilje? Vidite izziv v identifikaciji tveganj, njihovem upravljanju in vas motivira zagotavljanje skladnosti poslovanja, komunikacija z regulatorji in vzpostavitev in vodenje evidenc? Iščete delo v povezani in dinamični sredini, ki nudi številne možnosti za samostojno delo, rast, razvoj in pridobivanje ekskluzivnih domenskih znanj? To je izziv, ki ste ga čakali.
Za našega naročnika, podjetje, ki upravlja alternativne investicijske sklade in ga sestavlja vrhunska ekipa strokovnjakov z bogatimi izkušnjami na področju investicij in upravljanja z gospodarskimi družbami, iščemo samostojnega in operativnega sodelavca, ki bo skrbel za področje skladnosti poslovanja ter upravljanja tveganj.
Glavne naloge:
- vzpostavitev in vodenje področja skladnosti poslovanja in upravljanja s tveganji
- pravno svetovanje na področju skladnosti in gospodarskih družb (PPDFT, KYC, regulator)
- komunikacija z regulatornimi organi in priprava poročil
- poročanje vodstvu podjetja ter sodelovanje pri poročanju investitorjev
- vzpostavitev in vzdrževanje evidenc v skladu z regulatornimi zahtevami
- predlaganje izboljšav in drugih ukrepov za optimizacijo procesov
- koordinacija in komunikacija pravne ter funkcije skladnosti v portfeljskih družbah,
Pričakujemo:
- vsaj VI. stopnja pravne, ekonomske ali druge ustrezne smeri
- najmanj dve leti izkušenj na področju skladnosti poslovanja, upravljanja s tveganji, revizije ali notranje revizije
- izkušnje s pripravo poročil revizorjem, vodstvu družbe in drugim organom
- izkušnje z vzpostavitvijo in vodenjem evidenc
- natančnost, skrbnost, proaktivnost
- samoiniciativnost, ciljna usmerjenost in vztrajnost
- sposobnost samostojnega in timskega dela
- znanje angleškega jezika
Nudimo:
- priložnost za delo v ambicioznem podjetju z visokim potencialom za rast
- možnost samostojnega dela in razvijanje področja skladnosti poslovanja
- delo z izkušenimi strokovnjaki, možnost pridobivanja ekskluzivnih znanj in izkušenj
- dinamično delo v sproščenem in urejenem delovnem okolju
- priložnost za osebno rast in karierni razvoj
- možnost občasnega dela od doma
- privlačen finančni paket z nagradami za uspešnost
V kolikor ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.
Za dodatne informacije lahko pokličete na 030 304 033 ali pišete na klemen.primozic@adittec.si
Podrobnosti
Pričakovane izkušnje: | Najmanj dve leti izkušenj na področju skladnosti poslovanja, upravljanja s tveganji, revizije ali notranje revizije; izkušnje s pripravo poročil revizorjem, vodstvu družbe in drugim organom; izkušnje z vzpostavitvijo in vodenjem evidenc. |
Zahtevana izobrazba: | VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja |
Sprejemanje prijav do: | 31.12.2024 |
Oblika zaposlitve: | Redno, nedoločen čas |
Področje dela: | Menedžment, svetovanje |
Datum objave: | 03.12.2024 |