Oracle database administrator
Se želite pridružiti eni najbolj razvojno orientiranih finančnih institucij v Sloveniji, ki se zaveda pomena sodobnih tehnologij, sledi trendom in nove digitalne rešitve implementira v ponudbo svojih storitev? Bi postali član povezane in visoko strokovne ekipe, ki skrbi za zagotavljanje dostopnosti podatkov, neprekinjeno delovanje sistemov ter varnost informacij in s svojim znanjem zagotavljati vodilno pozicijo podjetja na trgu? Vas veseli delo v kreativnem in povezanem delovnem okolju z dobrimi odnosi, kjer vlagajo v zaposlene in njihov razvoj? Za vas imamo pravi izziv.
Za našega naročnika, eno vodilnih finančnih institucij v Sloveniji, ki nenehno stremi k inovacijam in napredku, iščemo proaktivnega in motiviranega kandidata, ki bo samostojno skrbel za administracijo Oracle podatkovnih baz in zagotavljal njihovo optimalno delovanje in zmogljivost.
Glavne naloge:
- postavitev, konfiguracija, načrtovanje, nadgradnja in optimizacija Oracle podatkovnih baz
- nameščanje produktov za upravljanje in nadzor podatkovnih baz, spremljanje in optimizacija njihovega delovanja
- sodelovanje pri upravljanju in testiranju neprekinjenosti delovanja sistemov
- skrb za varnost in integriteto podatkov
- izvajanje testiranj informacijskih rešitev znotraj področja dela
- sodelovanje pri različnih projektih in v delovnih skupinah
Pričakujemo:
- ustrezno izobrazbo računalniške ali tehnične smeri
- vsaj dve leti delovnih izkušenj na področju administracije Oracle podatkovnih baz ter z PL/SQL
- poznavanje sistemov za upravljanje podatkovnih baz
- poznavanje HTML, XML, Linux
- poznavanje osnov informacijske varnosti
- samostojnost, proaktivnost, vedoželjnost
- komunikativnost in naravnanost za timsko delo
- znanje angleškega jezika
Nudimo:
- zaposlitev v uspešni in inovativni finančni instituciji, usmerjeni k nenehnemu napredku
- redno udeležbo na izobraževanjih in možnosti profesionalnega razvoja
- uporabo najnaprednejših tehnologij in delo na zanimivih, inovativnih projektih
- poudarek na ravnovesju med delom in prostim časom, fleksibilno delo z možnostjo občasnega dela od doma
- horizontalno ali vertikalno napredovanje, možnost vključenosti v tim ključnih kadrov
- osebno in ekipno nagrajevanje uspešnosti pri delu
- letna druženja in srečanja, spodbujanje zdravega načina življenja z vključevanjem v dodatna zdravstvena zavarovanja, vključitev v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje
- fleksibilno delo z možnostjo občasnega dela od doma
Če ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.
Za dodatne informacije lahko pokličete na 030 304 033 ali pišete na klemen.primozic@adittec.si.
Podrobnosti
Pričakovane izkušnje: | Vsaj dve leti delovnih izkušenj na področju administracije Oracle podatkovnih baz ter z PL/SQL; poznavanje sistemov za upravljanje podatkovnih baz; poznavanje HTML, XML, Linux. |
Zahtevana izobrazba: | VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja |
Sprejemanje prijav do: | 31.01.2025 |
Oblika zaposlitve: | Redno, nedoločen čas |
Področje dela: | Informatika, programiranje, Znanost, tehnologija, raziskave in razvoj |
Datum objave: | 16.07.2024 |