Vodja logistične podpore kupcem

Redno, nedoločen čas Ljubljana ali Štajerska regija Vodenje področja podpore kupcem v logistiki

Si želite postati del vodilnega mednarodnega podjetja, ki je prisotno v več kot 100 državah sveta in postavlja globalne trende v FMCG industriji? Iščete priložnost za razvoj in implementacijo strategij za podporo kupcem, ki bodo nadgradile odnose s ključnimi partnerji, hkrati pa ohranile vodilno pozicijo podjetja na mednarodnih trgih? Iščete priložnost za delo v dinamični FMCG industriji in podjetju, kjer boste imeli priložnost sodelovanja z mednarodnimi ekipami, možnost strokovne rasti ter kariernega napredovanja tako na lokalni kot mednarodni ravni? Ponujamo vam zanimiv karierni izziv.

Za našega naročnika, uveljavljeno podjetje, ki je del ene največjih globalnih skupin na FMCG področju, iščemo izkušenega in proaktivnega kandidata, ki bo prevzel vodenje področja podpore kupcem v logistiki.

Glavne naloge:

  • vodenje procesa razvoja in implementacije strategij na področju podpore kupcem
  • vodenje, mentoriranje in razvoj ekipe in oddelka za podporo kupcem
  • sodelovanje z zunanjimi in notranjimi deležniki za zagotovitev usklajenosti v oskrbni verigi
  • grajenje in vzdrževanje odnosov s ključnimi kupci
  • vodenje reševanja reklamacij in pritožb
  • spremljanje in vodenje izvajanja tokov za obdelavo naročil
  • priprava analiz in poročil v podporo strateškim odločitvam in izboljšavam

 Pričakujemo:

  • vsaj VI. stopnja izobrazbe ustrezne smeri
  • najmanj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu
  • izkušnje z vodenjem, koordinacijo in usmerjanjem manjših ekip
  • poznavanje procesov prodaje in povezane dokumentacije
  • dobro razvite sposobnosti razumevanja kupčevih potreb in grajenja trdnih odnosov
  • dobro razvite analitične in organizacijske sposobnosti
  • samoiniciativnost, ciljna usmerjenost in vztrajnost
  • dobre komunikacijske veščine
  • znanje angleškega jezika

Ponujamo:

  • priložnost za delo v vodilnem globalnem podjetju, sodelovanje z mednarodnimi ekipami
  • možnost samostojnega vodenja, implementacije lastnih idej in vpliva na poslovanje podjetja
  • dostop do mednarodne baze znanj in najboljših praks
  • fleksibilen delovnik z možnostjo občasnega dela od doma
  • priložnost za pridobivanje ekskluzivnih znanj, možnost dodatnih izobraževanj
  • strokovno rast in možnost kariernega napredovanja na lokalni in mednarodni ravni
  • konkurenčen finančni paket, ki vključuje bonuse

V kolikor ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.

Za dodatne informacije lahko pokličete na 030 304 033 ali pišete na klemen.primozic@adittec.si.

Podrobnosti

Pričakovane izkušnje: Najmanj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu; izkušnje z vodenjem, koordinacijo in usmerjanjem manjših ekip; poznavanje procesov prodaje in povezane dokumentacije.
Zahtevana izobrazba: VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja
Sprejemanje prijav do: 31.01.2025
Oblika zaposlitve: Redno, nedoločen čas
Področje dela: Transport, nabava, logistika, Menedžment, svetovanje
Datum objave: 14.01.2025