Svetovalec za digitalno platformo
Želite postati pomemben del podjetja, ki je eno ključnih na slovenskem trgu vrednostnih papirjev ter s svojimi rešitvami ponuja učinkovito podporo nemotenemu delovanju trga? Vas veseli delo s strankami in želite sodelovati z vodilnimi finančnimi institucijami na trgu ter jim nuditi strokovno podporo pri uporabi digitalnih rešitev podjetja? Vidite svojo prihodnost v finančnem sektorju in bi želeli postati del podjetja, ki svojim zaposlenim omogoča profesionalno in osebno rast, vanje vlaga in njihovo uspešnost nagrajuje? Za vas imamo zanimivo priložnost.
Za našega naročnika, ugledno podjetje, ki s svojimi rešitvami zagotavlja učinkovito in zanesljivo informacijsko podporo trgu vrednostnih papirjev, iščemo motiviranega in zagnanega sodelavca, ki bi okrepil njihovo ekipo vrhunskih strokovnjakov.
Glavne naloge:
- podpora uporabnikom digitalne platforme družbe namenjene brezhibnemu delovanju trga vrednostnih papirjev
- sodelovanje pri validaciji poslovnih procesov in priprava tehnične dokumentacije za njihovo testiranje
- izvedba periodičnih pregledov in optimizacija operativnih procesov za še večjo učinkovitost
- komunikacija s partnerskimi podjetji
- sodelovanje pri razvoju in implementaciji novih tehnoloških rešitev za avtomatizacijo operativnih postopkov
- organizacija izobraževanj za uporabnike platforme podjetja
- skrb za skladnost poslovanja z zakonodajo ter regulativami na področju trga vrednostnih papirjev
Pričakujemo:
- najmanj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri
- vsaj dve leti izkušenj na primerljivem področju (bančništvo, finance, vrednostni papirji,…)
- zaželeno poznavanje delovanja trga vrednostnih papirjev in institucij na trgu
- dobro poznavanje orodij MS Office (Word, Excel) in baz podatkov
- dobre analitične in komunikacijske sposobnosti
- samostojnost in samoiniciativnost
- znanje angleškega jezika
Nudimo:
- zaposlitev v uspešni in stabilni finančni instituciji, ki je ena vodilnih na trgu
- delovno okolje, ki spodbuja delitev znanja in dobre medsebojne odnose
- ravnotežje med poklicnim in zasebnim življenjem, možnost občasnega dela od doma
- udeležba na konferencah ter seminarjih doma in v tujini
- možnost dodatnih izobraževanj ter pridobivanja certifikatov
- veliko možnosti za karierni in osebni razvoj, možnost napredovanja
- stimulativno plačilo, ki vključuje bonuse, dodatna izplačila in druge ugodnosti
V kolikor ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.
Za dodatne informacije lahko pokličete na 030 304 033 ali pišete na klemen.primozic@adittec.si
Podrobnosti
Pričakovane izkušnje: | najmanj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri, vsaj dve leti izkušenj na primerljivem področju (bančništvo, finance, vrednostni papirji,…), zaželeno poznavanje delovanja trga vrednostnih papirjev in institucij na trgu, dobro poznavanje orodij MS Office (Word, Excel) in baz podatkov, dobre analitične in komunikacijske sposobnosti, samostojnost in samoiniciativnost, znanje angleškega jezika |
Zahtevana izobrazba: | VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja, VII. univerzitetni programi / 2. bolonjska stopnja |
Sprejemanje prijav do: | 30.09.2024 |
Oblika zaposlitve: | Redno, nedoločen čas |
Področje dela: | Menedžment, svetovanje |
Datum objave: | 06.05.2024 |