Projektni vodja za IT rešitve in poslovne procese
Si želite postati del ene tehnološko najnaprednejših bančnih institucij v Sloveniji, ki daje velik poudarek implementaciji sodobnih tehnologij in v svojo ponudbo uvršča najsodobnejše informacijske rešitve? Ste pripravljeni prevzeti eno ključnih vlog pri pripravi, koordinaciji in implementaciji projektov razvoja sodobnih digitalnih produktov in prispevati k optimizaciji in nadgradnji poslovnih procesov v podjetju? Vas veseli delo dinamičnem in sodelovalnem okolju, kjer cenijo dobre medsebojne odnose ter vlagajo v razvoj zaposlenih? Za vas imamo pravo priložnost.
Za našega naročnika, eno vodilnih finančnih institucij v Sloveniji, ki nenehno stremi k inovacijam in napredku, iščemo Vodjo projektov, ki bo s svojim učinkovitim in strokovnim vodenjem projektov prispeval k uresničitvi strateških ciljev podjetja.
Glavne naloge:
- načrtovanje, vodenje in usklajevanje projektov in projektnih aktivnost s poudarkom na razvoju informacijskih rešitev in optimizaciji poslovnih procesov
- nadzor nad razvojnimi projekti ter obvladovanje projektnih tveganj, časovnic ter stroškovnih okvirjev
- predlaganje in implementacija novih tehnoloških rešitev za izboljševanje procesov in učinkovitosti
- sodelovanje pri oblikovanju standardov, smernic, navodil in politik za upravljanje projektov
- sodelovanje pri oblikovanju in uresničevanju strateških ciljev podjetja
Pričakujemo:
- vsaj VI. stopnja izobrazbe ustrezne smeri
- najmanj tri leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu
- poznavanje metodologij in dobrih praks s področja projektnega vodenja
- izkušnje z vodenjem projektov razvoja digitalnih rešitev
- izkušnje z uporabo digitalnih orodij za projektno vodenje (MS Project)
- izkušnje z optimizacijo in izboljševanjem poslovnih procesov
- dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti ter proaktiven in analitičen pristop
- samoiniciativnost in pripravljenost za delo v timu
- znanje angleškega jezika
Nudimo:
- zaposlitev v uspešni in inovativni finančni instituciji, usmerjeni k nenehnemu napredku
- fleksibilno delo z možnostjo občasnega dela od doma
- poudarek na ravnovesju med delom in prostim časom
- uporabo najnaprednejših tehnologij in delo na zanimivih, inovativnih projektih
- letna druženja in srečanja, spodbujanje zdravega načina življenja z vključevanjem v dodatna zdravstvena zavarovanja, vključitev v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje
- možnost pridobivanja novih znanj ter osebne in karierne rasti
- privlačen finančni paket in ostale ugodnosti
Če ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.
Za dodatne informacije lahko pokličete na 040 790 025 ali pišete na klara.kadic@adittec.si.
Podrobnosti
Pričakovane izkušnje: | Najmanj tri leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu; poznavanje metodologij in dobrih praks s področja projektnega vodenja; izkušnje z vodenjem projektov razvoja digitalnih rešitev; izkušnje z uporabo digitalnih orodij za projektno vodenje (MS Project). |
Zahtevana izobrazba: | VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja |
Sprejemanje prijav do: | 31.03.2025 |
Oblika zaposlitve: | Redno, nedoločen čas |
Področje dela: | Menedžment, svetovanje |
Datum objave: | 19.03.2025 |