Močno zasedeni ljudje redko berejo elektronsko pošto, če ta ni nujna. Imate nov predlog za izboljšave v oddelku, želite ponuditi svojo storitev, mogoče vas zanimajo prosta delovna mesta ali pa samo povišica? Kakršenkoli je razlog, vam bodo ti nasveti pomagali, da naslednja pošta ne bo spregledana. Nasveti bodo še posebej uporabni, če pišete nekomu, ki vas ne pozna, od njega pa pričakujete odgovor ali celo uslugo.
-
Bodite zabavni.
Z zabavnostjo pritegnete pozornost. Če prejemnika uspete spraviti v smeh, pa ste polovico dela že opravili.
-
Omenite projekt, s katerim je sogovornik povezan.
Ne bo šlo brez raziskave. Preverite, katere knjige bere ali priporoča naslovnik, preverite, če spremlja bloge, obožuje serije ali bere strokovno literaturo, ki jo sami obvladate.
-
Pohvalite delo naslovnika.
Kompliment naj bo strokoven in zelo jasen. Pohvalite njegov članek, knjigo, nagovor na sestanku, zaključen projekt ali pa kaj drugega. Vedno bodite izvirni in pristni.
-
Bodite kratki.
Vedno se postavite v kožo prejemnika. Koliko časa ima za branje vašega sporočila? Omejite se na en odstavek in z njim poskusite storiti čim več.
-
Sporočilo večkrat preberite.
Sporočilo mora namreč biti popolnoma brez napak. Tako slovničnih kot tipkarskih. S tem boste olajšali branje in pustili boljši vtis.
-
Bodite jasni in konkretni.
Konkretno in razločno opišite svojo težavo in predstavite svoje želje. Bralcu mora biti takoj jasno, kaj želite od njega in zakaj pošiljate sporočilo.
-
Vključite povezave.
To ne pomeni, da v sporočilo vključite 10 povezav do vseh družbenih omrežij in bralca povabite k branju ali pregledu. Vključite samo eno povezavo do vašega dela ali projekta, na katerega ste zares ponosni.
-
Vedno si postavite cilj.
Ni pomembno, kaj želite doseči s sporočilom, pozornost ali priložnost za nadaljnje pogovore o napredovanju ali povišici ali pa morda nasvet znane osebnosti. Pomembno je, da poskusite in vztrajate.